Reforma systemu opieki zdrowotnej – pogląd republikański

System opieki zdrowotnej ma poważne problemy. Koszty rosną trzykrotnie w stosunku do stopy inflacji. Wielu Amerykanów jest nieubezpieczonych. Miliony więcej stracą utratę ubezpieczenia w słabej gospodarce lub z powodu wcześniejszych warunków. Lekarze są gotowi, aby zamknąć swoje drzwi z powodu wysokich kosztów ubezpieczenia nadużyć i niskiego poziomu refundacji przez rząd. Wszyscy się zgadzają, że coś trzeba zrobić. Ale propozycje reform w toku Kongresu pogorszą sytuację. Rachunki te spowodowałyby szybkie ześlizgiwanie się po śliskim zboczu w kierunku zwiększenia rządowej kontroli nad opieką zdrowotną. Zawierają największą ekspansję Medicaid od czasu utworzenia programu. Nakładają bezprecedensowy federalny mandat na pokrycie zabezpieczone przez organ egzekucyjny Urzędu Podatkowego. Zwiększą wydatki rządowe o prawie 2 tryliony dolarów po pełnym wdrożeniu. Dają sekretarzowi służby zdrowia i usług ludzkich uprawnienia do określania korzyści dla wszystkich prywatnych planów i do redefinicji tych świadczeń raz do roku. Od nowych komisarzy ds. Wyborów zdrowotnych do centrum badań nad porównawczą skutecznością, rachunki te tworzą dziesiątki nowych biurokracji, zwiększając federalną rolę w opiece zdrowotnej. Wszystko to oznacza ogromną władzę nad życiem ludzi.
Rachunek House obejmuje rządowy plan; rachunek Senatu może jeszcze. Rządowy plan doprowadziłby ostatecznie do wycofania prywatnych ubezpieczycieli z biznesu i doprowadziłby do przejęcia systemu opieki zdrowotnej przez rząd. Rządowy plan nie jest konieczny dla reformy służby zdrowia, chyba że twoim celem jest wykorzystanie siły rządu do obniżenia kosztów poprzez racjonowanie opieki i cięcia płatności dla dostawców. Oprócz ograniczania wyborów związanych z planem zdrowotnym i naruszania relacji lekarz-pacjent, rządowy system zagwarantowałby amerykańskim podatnikom olbrzymie obciążenia podatkowe dla przyszłych pokoleń.
Co gorsza, rachunki nie rozwiązują podstawowych problemów w opiece zdrowotnej. Nie podejmują żadnych poważnych kroków w celu obniżenia kosztów, ani dla systemu opieki zdrowotnej, ani dla osób fizycznych. Rachunki będą powodować składki ubezpieczeniowe dla wielu osób, zwłaszcza tych, którzy są stosunkowo młodzi i zdrowi, aby podnieść się, a nie obniżyć. Zmniejszają one dopuszczalną zmienność cen dla stawek ubezpieczeniowych, tak aby miliony osób, które spodziewają się niższych kosztów w wyniku reformy, będą musiały płacić wyższe składki.
Rachunki nakładają również nowe opłaty i podatki, które zostaną bezpośrednio przekazane konsumentowi. Sumując około pół biliona dolarów w ciągu najbliższych kilku lat, te opłaty i podatki spowodują podwyżki składki już w 2010 r., Jeszcze przed wejściem większości reform w życie. Następnie, po wymuszeniu podniesienia składek, ustawodawstwo nakłada obowiązek zakupu ubezpieczenia zdrowotnego.
Rachunki powodują również problematyczne zmiany w Medicare. Według Biura Budżetowego Kongresu (CBO), ustawodawstwo nakłada wyższe składki na ubezpieczenie lekarstw na seniorów i osoby niepełnosprawne. Projekt Komisji Finansów Senatu tworzy nową, stałą komisję Medicare z szerokim autorytetem do dalszych cięć w Medicare. Szkody, które ta grupa niewybranych osób mogła zrobić dla Medicare, nie są znane, chociaż główny aktuariusz Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej niedawno stwierdził, że cięcia tej wielkości ograniczą korzyści i zmniejszą dostęp do opieki dla beneficjentów Medicare.
Punkty te są dobrymi przykładami filozoficznej różnicy między obiema stronami
[podobne: gabinet dentystyczny warszawa, Dentysta warszawa, ortodonta wrocław ]

Powiązane tematy z artykułem: Dentysta warszawa gabinet dentystyczny warszawa ortodonta wrocław