Reforma systemu opieki zdrowotnej – pogląd republikański ad

Niektórzy z nas chcą zmniejszyć całkowity koszt ustawodawstwa, spróbować zmniejszyć rolę rządu, utrudnić nielegalnym imigrantom uzyskanie świadczeń, zezwolić na alternatywę dla poszczególnych mandatów i surowych kar, a także nagradzać państwami dodatkowymi pieniędzmi z Medicaid, jeśli przejdą przez reforma zaniedbania medycznego. Zamiast tego obowiązującym planem jest przeniesienie milionów ludzi z prywatnego pokrycia do publicznego zasięgu i stworzenie nowych subsydiów finansowanych przez podatników dla rodzin zarabiających blisko 100 000 USD rocznie. Jednak nawet po wprowadzeniu wszystkich zmian, po zebraniu miliardów dolarów nowych podatków, obcięciu o pół biliona dolarów od Medicare, nałożeniu sztywnych nowych kar na ludzi, którzy nie kupują ubezpieczenia, i zwiększeniu kosztów dla tych, którzy robią, 25 milionów ludzi nadal nie ma ubezpieczenia zdrowotnego zgodnie z projektem Senackiej Komisji Finansów, a 18 milionów ludzi nie będzie go mieć na podstawie ustawy House, zgodnie z CBO. Nie sądzę, aby to właśnie Amerykanie mieli na myśli, gdy prezydent i Kongres obiecali naprawić opiekę zdrowotną. Nie jest za późno na ustawodawstwo ponadpartyjne, które opiera się na wspólnym gruncie, aby poprawić zasięg i przystępność cenową, podnieść jakość i obniżyć koszty. Przez lata pracowałem nad ustawą dwustronną, która zmieniałaby Medicare tak, by nie płacił za ilość świadczonych usług, ale za jakość świadczonej opieki. Istnieje również powszechne poparcie dla wymiany ubezpieczeń zdrowotnych i położenia kresu dyskryminacji opartej na istniejących warunkach, aby uczynić ochronę dostępną i bardziej przystępną. Umożliwienie osobom fizycznym zakupu ubezpieczenia na liniach państwowych i umożliwienie małym firmom łączenia się w grupy przy zakupie ubezpieczenia są również sprawdzonymi metodami redukcji kosztów i powinny być włączone jako część kompleksowej reformy.
Reforma tortur jest kolejnym niezbędnym elementem, ponieważ ograniczyłaby nadużycia, które powodują koszty i ograniczają dostęp do lekarzy. CBO szacuje, że kompleksowa reforma odpowiedzialności medycznej zmniejszyłaby deficyt budżetu federalnego o około 54 miliardy dolarów w ciągu najbliższych 10 lat. Demokratyczni przywódcy Kongresu wykazali małe zainteresowanie stworzeniem środowiska, w którym lekarze nie muszą angażować się w medycynę obronną tylko po to, aby utrzymać swoje praktyki otwarte. Społeczność medyczna powinna nadal argumentować za rozsądnymi reformami, które ograniczyłyby niepotrzebne badania medyczne, które nie służą niczemu poza zmniejszeniem składek za nadużycia.
Kilkakrotnie Republikanie próbowali przejąć substancję legislacyjną w innym kierunku. Staraliśmy się zapewnić, że prezydentowa obietnica nie opodatkowania rodzin o średnim dochodzie, seniorów lub weteranów zostanie przeprowadzona. Odrzucono nas na każdym kroku.
Oraz poprawki proponowane przez Republikanów w panelu Senatu ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur (HELP) oraz w Komitecie Finansowym w celu zapewnienia konsumentom alternatywnego rozwiązania o niższych kosztach, podobnego do wysokooprocentowanych planów zdrowotnych i rachunków oszczędnościowych sprzedawanych dzisiaj, byli konsekwentnie pokonani. Te alternatywy pozwoliłyby większej liczbie osób na utrzymanie dotychczasowego zasięgu. Klęska tych poprawek i nadchodzące naciski na pracodawców i osoby fizyczne oznaczają, że pomimo obietnic prezydenta wiele osób nie będzie w stanie zatrzymać tego, co mają . W rzeczywistości, biorąc pod uwagę długą listę nowych korzyści mandaty i surowe nowe wymagania dotyczące wartości aktuarialnej, wiele osób ma zamiar zapłacić więcej za spełnienie nowej rządowej definicji ubezpieczenia zdrowotnego.
Demokratyczni przywódcy Kongresu dokonują radykalnych reform w zakresie opieki zdrowotnej przy minimalnej liczbie głosów
[przypisy: stomatologia dziecięca warszawa, forskolin efekty, badanie błędnika kraków ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie błędnika kraków forskolin efekty stomatologia dziecięca warszawa