Konsekwencje „nie” ad

W rezultacie mniej pracowników może sobie pozwolić na ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę. Siły ekonomiczne napędzające te trendy najprawdopodobniej nie zostaną w najbliższym czasie złagodzone. W latach 1999-2009 średni roczny koszt pokrycia rodzinnego wzrósł o 131%, z 5 791 USD do 13 375,3 USD. Może się ponownie podwoić w ciągu najbliższych 10 lat.
Ponadto recesja kosztowała 7 milionów Amerykanów pracy. Wpływ na zasięg został jak dotąd ograniczony dzięki szybkiej ekspansji w ubezpieczeniach publicznych, głównie dla dzieci z rodzin o niskich dochodach. American Recovery and Reinvestment Act (ARRA) przeznaczył 87 miliardów dolarów na zwiększenie federalnego udziału Medicaid do grudnia 2010 roku. Zapewnił także dotacje, aby pomóc zwolnionym pracownikom w utrzymywaniu prywatnego pokrycia za pośrednictwem COBRA (zgodnie z ustawą Consolidated Omnibus Budget Reconciliation, która pozwala osoby uprawnione do zakupu ubezpieczenia poprzez plan ubezpieczeń grupowych byłego pracodawcy na ograniczony czas).
Niestety, rynek pracy raczej nie zwróci się, zanim te programy wygasną. A ponieważ każde państwo zmaga się z własnymi problemami budżetowymi, wiele państw obniży swoje programy Medicaid, gdy tylko skończy się finansowanie ARRA. Urban Institute przewiduje, że przy braku reform koszty nieskompensowanej opieki podwoją się w 45 stanach w ciągu najbliższych 10 lat, a liczba nieubezpieczonych zwiększy się o ponad 30% w 29 stanach4.
Istnieją wyraźne dowody na to, że sposób, w jaki płacimy za opiekę zdrowotną, stymuluje wzrost kosztów. Głosowanie nie w Kongresie pozostawi niezakłóconą politykę. Kongresowe Biuro Budżetowe (CBO) przewiduje, że zgodnie z istniejącymi podejściami do płatności, wydatki federalne na Medicare i Medicaid przekroczą 10 bilionów dolarów w ciągu następnej dekady. W 2017 r. – w roku, w którym fundusz powierniczy Medicare ma zostać wyczerpany – CBO szacuje, że Medicare i Medicaid wypróżnią 1,2 biliona dolarów z budżetu federalnego.
Dorośli, którzy nie mogą uzyskać pokrycia przez pracę, są zbyt młodzi na Medicare i nie kwalifikują się do Medicaid mają tylko jedną opcję – indywidualne ubezpieczenie zdrowotne. Consumer Reports opisuje indywidualny rynek ubezpieczeń jako koszmarny dla konsumentów: bardziej kosztowny niż równoważny zakres świadczeń w miejscu pracy, a także dla osób o gorszym stanie zdrowia, w najlepszym razie nieopłacalnych, aw najgorszym niedostępnych. Co więcej, brak skutecznej ochrony konsumenta w większości stanów pozwala ubezpieczycielom sprzedawać przystępne plany, których skąpe relacje mogą pozostawić ludzi, którzy bardzo chorują z dodatkowym obciążeniem rujnującym długiem medycznym. 5 W ostatnich latach kilka państw próbowało zreformować rynek ubezpieczeń zdrowotnych, z niewielkim sukcesem.
Zasięg ma znaczenie. Przeciętnie nieubezpieczeni Amerykanie otrzymują około połowy usług profilaktycznych i opieki medycznej, które ubezpieczają Amerykanie. Badania wykazały, że osoby nieubezpieczone z chorobą nowotworową, chorobami serca, udarami, chorobami płuc i innymi chorobami są bardziej narażone na słabe zdrowie i umierają przedwcześnie niż podobne osoby z pokryciem. Istniejące usługi w zakresie bezpieczeństwa nie są wystarczające, aby pokonać lukę między tymi, którzy mają ubezpieczenie zdrowotne, a tymi, którzy tego nie robią.
Ekonomiczne konsekwencje braku ubezpieczenia są równie ponure. Jeśli nawet jeden członek rodziny nie ma zasięgu, cała rodzina narażona jest na finansowe obciążenie związane z ciężką chorobą lub obrażeniami
[patrz też: stomatologia dziecięca warszawa, chirurgia stomatologiczna chirurg stomatolog, olej abisyński ]

Powiązane tematy z artykułem: chirurgia stomatologiczna chirurg stomatolog olej abisyński stomatologia dziecięca warszawa